26 בינואר 2015

מי הזוכה באתגר חורף חם?


היוש! יש לי בלוג ואתר חדש. מוזמנים - http://www.troncho.co.il/

אתגר חורף חם הגיע לסיומו ואני חייבת לומר שפשוט נהניתי מכל רגע!
חוץ מהעובדה שהייתה לי תעסוקה לימי השלג עם הילדים בבית, היה פשוט מחמם את הלב לקבל תגובות מפרגנות כאן, בפייסבוק ובעיקר בהודעות פרטיות. בתגובות עלו כל מיני נושאים מעניינים שאני בטוחה שעוד אכתוב עליהם בהמשך.

במהלך האתגר אספתי הרבה רעיונות ליצירה בלוחות הפינטרסט שלי. אני מזמינה אתכם לעקוב ולקבל השראה לימים קרים...












וזה לוח עם פעילויות לילדים ללא מגבלת חומרים כלשהי :)




רגע לפני ההכרזה על השמות שעלו בהגרלה, רק אעודד את כל מי שלא זכה, ואגלה שממש בקרוב כל קוראי הבלוג יקבלו הפתעה כיפית וחינמית לפעילות מהנה עם הילדים, במיוחד לט"ו בשבט. שווה לעקוב!

ועכשיו, לא אמתח אתכם יותר מדי... קבלו את תוצאות ההגרלה:




הזוכות היקרות מוזמנות ליצור איתי קשר כדי לקבל את ערכות היצירה שמחכות להן בתוך הקופסאות הצבעוניות האלה :)



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם :)