5 בינואר 2015

אתגר חורף חם בJerusaleMama



היום היה השקט שלפני הסערה, אבל כבר ממחר כולנו נסתחרר למערבולת של מזג אוויר משוגע, אם זה גשם, ברקים ורעמים, או לבני המזל שבינינו - שלג :)

במזג אוויר כזה, למי בכלל בא לצאת מהבית? מצד שני, כשצריך להסתגר עם ילדים לכל כך הרבה שעות, אפשר לפעמים קצת להשתגע... בדיוק בשביל שזה לא יקרה, אתם מוזמנים להצטרף לאתגר החורף של הבלוג בו תקבלו רעיונות לפעילויות, תשתפו את כולם גם ברעיונות שתמציאו בעצמכם, והכי חשוב - תוכלו לזכות בפרסים!

אז איך זה הולך???

נתחיל מהפרסים:
שלוש תיבות חורף חם יוגרלו בין המשתתפים ויגיעו לשלוש/ה זוכות/ים מאושרות/ים (אתם יודעים מה - בואו נסגור על שלוש משפחות ברות מזל!). כל תיבה היא למעשה ערכת יצירה קסומה שמסתתרות בה הפתעות כיפיות ביותר שיעזרו לכם להפוך שעות אפורות ומשמימות לבילוי משפחתי חמים ונעים.

ועכשיו נעבור לכללי ההשתתפות:
יש כל כך הרבה דרכים להיכנס להגרלה ולהגדיל את סיכויי הזכייה שלכם! כל נקודה מזכה בהשתתפות אחת בהגרלה, וכל משתתף יכול לצבור עד 6 נקודות.
הכי קל לצבור נקודות בדרכים הבאות:
2. שיתוף של הפוסט הזה בפייסבוק (כתבו שם בתגובות ששיתפתם)
3. הרשמה כמנויים בבלוג (ממש כאן למעלה מצד ימין כתוב "קבלו עדכונים במייל", נכון? הכניסו לשם את כתובת המייל שלכם, שלחו ואשרו את ההרשמה במייל שיגיע אליכם)
ואיך אפשר לקבל 3 נקודות נוספות? הנה האתגר!
במשך שלושה ימים, ממחר עד יום חמישי, יעלה לבלוג אתגר יצירתי - בכל יום אתגר אחר. כל מי שישתתף באתגר וישתף אותו ברשת (פייסבוק, בלוג, אינסטגרם ושות') יזכה בנקודה נוספת להשתתפות בהגרלה. כדי שאוכל לעקוב אחרי השיתופים שלכם, תוכלו לשים להם קישור בתגובות בבלוג, על קיר הפייסבוק או בתגובות לפוסטים השונים, בקיצור - תדאגו שאדע על הפרסום כדי להכניס אתכם להגרלה.

ניתן לשתף את הרעיונות שלכם עד ליום חמישי הבא, 15.1.14.
הזוכים בהגרלה יוכרזו בבוקר שלאחר מכן.

ועוד קצת מידע לגבי האתגר - אני בעצמי גם אשתתף בו כמובן - בכל יום אפרסם בבלוג פוסט עם פעילות מהנה שיש בה שימוש בחפץ כלשהו שקיים בכל בית. איזה חפץ? את זה תוכלו לדעת רק כשהפוסט יתפרסם. אתם תצטרכו להציע רעיון משלכם לפעילות של יצירה, משחק או כל דבר כיפי אחר שעולה על דעתכם, שעושה שימוש באותו חפץ. שימו לב, לא חשוב כל כך שהתוצר יהיה מושלם או אסתטי במיוחד, מה שחשוב זה שתבלו יחד בהנאה, זה כל הרעיון :)

כדי לעקוב אחרי הפוסטים של האתגר אני מציעה לכם לסמן "קבל התראות" בכפתור "אהבתי" שבראש העמוד בפייסבוק, ככה:


יאללה, מוכנים? יוצאים לדרך! ושיהיה לכולנו חורף חם...

2 תגובות:

  1. מחכה בכיליון עיניים לראות מה ממתין לנו בימים הקרובים.
    אני מנויה פה ובפייסבוק כמובן.
    :)

    השבמחק
  2. השתתפתי באתגרים ואני מנויה על הבלוג וחברה בעמוד הפייסבוק :)

    השבמחק

אשמח לשמוע את דעתכם :)