11 ביוני 2014

כיף שיש ימים כאלה

איך אני אוהבת אחרי צהריים כאלה,
כשיש גם זמן וגם כוח וגם מצברוח טוב.
השבוע היה לנו יום כזה,
בדיוק כשפגשתי את המתכון המגניב
לאלפחורס ספרינקלס אצל עוגיו.נט.



בפייסבוק היו תגובות נלהבות
מכך שהמתכון מתאים לילדים.
כנראה שאני קצת ילדה בעצמי
כי גם לי השילוב של השוקולד 
והסוכריות הצבעוניות מיד עשה את זה.
בכל מקרה היה כיף גדול לכולנו.
הבצק במרקם מושלם, ממש כמו פלסטלינה,
הילדים נהנו לשחק ואני בינתיים
מרחתי ריבת חלב וגלגלתי בסוכריות
(זה שלב שקצת פחות מתאים לילדים,
אלא אם כן בא לכם לאכול גם
ילדים עם ריבת חלב וספרינקלס)...



אנחנו לא הצלחנו להתאפק
וזללנו לא מעט עוגיות מיד אחרי האפייה,
אבל כדאי לכם לשמוע לעצה של נטלי
ולחכות יום אחד לפני הזלילה,
הן פשוט הרבה יותר טעימות!


בנוסף לעוגיות,
הכנו משחק קליל וספונטני.
אריזה של קלוגס, חתיכת טפט
ואייקונים חמודים שהדפסנו וצבענו,
והנה יש לנו משחק זיכרון קיצי
שדאג לנו לתעסוקה נוספת.




האייקונים המגניבים ניתנים להורדה מכאן.

כיף שיש ימים כאלה, לא?
ועכשיו אני חוזרת לבלאגן...
להתראות!

6 תגובות:

  1. שיהיו הרבה ימים כאלה!!!
    איזה עוגיות שוות!!!

    השבמחק
  2. את אדירה ברמות על!!! יצאו לך מושלמים והצילומים הורסים!

    נטלי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על המחמאות :) באמת שזה המתכון המעולה שלך שעשה את העבודה! אז את אדירה בעצמך!

      מחק

אשמח לשמוע את דעתכם :)