5 במרץ 2014

משנכנס אדר מרבים בטרחה + הפתעה!

השנה החלטתי להתארגן לפורים מלא זמן מראש, ובאמת הצלחתי.
כלומר, כבר חודשים אני מתכננת את התחפושות של הילדים.
כל מה שנשאר זה רק לבצע...
ובכן, הדד-ליין הולך ומתקרב ואני מבינה שלא נותרה לי ברירה אלא להפשיל שרוולים ולהתחיל להתקדם.
בשישי האחרון החלטתי לנצל את מעט הזמן שיש לי ליום חביב של ביזנס אנד פלז'ר.

אז נסעתי למרכז העיר.
פעם הייתי מבלה הרבה באזור.
מאז שאני אמא, קצת פחות.
בכל מקרה, גיליתי שיש בעיר הזאת מלא אנשים.




התחלתי את היום ב"קפה קדוש" החביב עלי.
המקום הפצפון הזה מפוצץ תמידית ורועש למדי, אבל זה חלק מהקסם שלו.
צברתי קצת אנרגיה עם קפה ומאפה (טוב, על מי אני עובדת? אני לא שותה קפה. אבל שוקו ומאפה לא נשמע משהו).



כמובן שאי אפשר לצאת בידיים ריקות...




ועכשיו לעבודה.
התקדמתי לכיוון חנויות הבדים.
אני מתה על איך שהן נראות לפני פורים,
מלא גלילים של בדים נוצצים, מבריקים והזויים.



כמובן שהייתי צריכה להסתובב קצת בין החנויות כדי למצוא בדיוק את מה שאני מחפשת ושיהיה בגוון המדויק ובעובי הרצוי ושהמוכר יבין אותי... בקיצור, הבנתם את הרעיון, זה לקח זמן.




אחרי שהשלל היה ברשותי וסימנתי וי על כל הרשימה (כמעט), החלטתי להתפנק בחומר קריאה טוב לשבת. זה הזמן היחיד בשבוע שאני מצליחה לקרוא בו קצת, אם לא מחשיבים את חמש הדקות בכל לילה לפני השינה, עד שהעיניים נעצמות. 



אני מתה על חנויות ספרים יד שנייה. מזל שבירושלים לא חסרות כאלה. יש בהן משהו מיוחד - הבלאגן, האבק, הכריכות המרופטות. משום מה אני מעדיפה את זה על פני רשתות הספרים הגדולות והמבריקות.



אחרי כל ההתרוצצויות, החלטתי לקנח בסיבוב בשוק.
לשוק מחנה יהודה מגיע פוסט משל עצמו וזה בטח יקרה מתישהו,
אבל אני חייבת לתת לכם טעימה קטנה.





האמת, אני מעדיפה להימנע מלהגיע לשוק ביום שישי, הצפיפות הזאת עושה לי חלושס. אבל אין ספק שהאווירה אחרת, הצעקות של הרוכלים פיקנטיות יותר, הריחות שרומזים על התבשילים של שבת חזקים יותר, מופעי הרחוב מגניבים יותר והחוויה בכללותה די עוצמתית.




חזרתי הביתה מצוידת היטב ובטוחה שהנה, רק כמה תפרים פה ושם והכל מוכן.
אני יכולה להגיד לכם שנכון לעכשיו כל הבדים עדיין שוכבים בבטחה על המדף.
מה לעשות, כנראה שקשה להשתנות. אני אדם דחיין, ותמיד מגיעה לתוצאות הכי טובות דווקא כשאני עובדת בתנאי לחץ. כך ככל הנראה יהיה גם השנה, לא נורא.


ועכשיו, הפתעה!



מסתבר שבכל זאת הצלחתי
להתארגן על משהו לפני שפורים הגיע,
והחלטתי לחלוק אותו אתכם.
מתנה צבעונית ומשמחת לקוראי הבלוג:
תוויות לבקבוקי יין ותחתיות לכוסות יין - להורדה בחינם.





כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לקובץ המצורף, להדפיס, לגזור ולהדביק.
התווית מתאימה לבקבוקי היין בכל הגדלים.
את התחתיות לכוסות הכנתי מעיגולי mdf שניתן להשיג בכל חנות יצירה,
אבל אפשר גם להדביק על סתם חתיכת קרטון.

והכי חשוב - שיהיה לנו פורים שמח!

תגובה 1:

  1. מקסים!! השנה אני הולכת על זה!!

    השבמחק

אשמח לשמוע את דעתכם :)