10 באפריל 2014

פסח בא

את פסח עצמו אני ממש אוהבת. באמת.
כמה נפלא לחגוג חירות, אביב, מצות... טוב, מצות אולי פחות.
אני אפילו אוהבת את האתגר שבהכנת מתכונים כשרים לפסח,
זה קצת כמו משימה ממאסטר שף, לא? (מבטיחה מתכונים בקרוב).
הבעיה שלי היא עם כל התקופה שלפני.
כל האטרף הזה של הניקיונות והסדר, אוף.
בטח כבר הבנתם שאני מאלה שדוחים הכל לרגע האחרון,
אז גם את הניקיונות ההכרחיים אני מרשה לעצמי לדחות
ולא להשתגע עם צחצוח הפאנלים והברקת התריסים.

זו אני.
מעדיפה להתעסק בצדדים היותר יפים של ההכנות לחג...







יותר סימפטי, לא?

ובכל זאת כדי להפוך את מלאכת הניקיון לנעימה יותר,
הכנתי משהו קטן שידרבן אותי לסיים כבר
ולתלות בגאווה את השלטים האלה על ידיות הדלתות ברחבי הבית.



רוצים גם?
הדפיסו, גזרו וזה מוכן.
אה, ואל תשכחו גם לנקות לפני, כי אחרת אין לכם מה לעשות עם זה ;-)

חג שמח!

2 תגובות:

אשמח לשמוע את דעתכם :)