8 בינואר 2015

אתגר חורף חם - משימת מיכל פלסטיק

הגענו למשימה השלישית והאחרונה של אתגר חורף חם ב-JerusaleMama. שימו לב שאתם יכולים להשתתף באתגר עד יום חמישי, 15.1, ואז תיערך ההגרלה. אתם יכולים לעשות עוד המון כדי להגדיל את הסיכויים שלכם לזכות - הירשמו כמנויים לבלוג, עשו לייק לעמוד הפייסבוק, שתפו את הפוסט עם חברים וכמובן השתתפו באתגרים (למשל באתגר הבלון או באתגר קופסת הקרטון).
המשימה של היום היא ליצור מ... מיכל פלסטיק.


בדומה לקופסת הקרטון, גם כאן מגוון האפשרויות רחב - יש אינספור גדלים וסוגים של מכלי פלסטיק ועם כל אחד מהם יש מרחב גדול למשחק ויצירה. אפשר להשתמש בקופסה, במכסה, בבקבוק, בפקק- הכול הולך! הנה מספר רעיונות שבילינו בעזרתם את היום הקפוא הזה. מיותר לציין שהיה כיף, נכון?

קופסה מקושטת
יצירה כיפית עם תוצר יפהפה שהילדים ישמחו להתגאות בו. אפשר לתת את הקופסה כמתנה עם עוגיות, לשמור בתוכה חפצים שונים על המדף בחדר או להוסיף לה ידית ולהפוך אותה בכלל לסלסילה.
מה צריך: קופסת גבינה 500 ג', בד, עיפרון, סרט תחרה ודבק בדים.
מה עושים: מודדים את הבד על הקופסה ומסמנים בעיפרון את הגבול העליון, הגבול התחתון וההיקף. גוזרים את הבד לפי הסימון, מורחים דבק בדים ועוטפים את הקופסה. מדביקים את סרט התחרה לקישוט שולי הקופסה.


מסגרות לתמונות
רעיון קליל לביצוע שאפשר להשתמש בו כמסגרות לסתם תמונות שגוזרים מהעיתון או כמובן לתמונות של הילדים, להן אפשר גם להצמיד מגנט ולתלות על המקרר.
מה צריך: גביע יוגורט, סכין חיתוך, צבע אקריליק, מכחול, תמונה, מספריים ודבק.
מה עושים: חותכים בזהירות את השוליים המרובעים שבחלק העליון של גביע היוגורט. צובעים את המסגרת שהתקבלה בצבע אקריליק ומחכים לייבוש. גוזרים את התמונה בגודל המתאים ומדביקים לחלק האחורי של המסגרת.

לוח מחיק
אפס השקעה והמון אפשרויות למשחק ופעילות. כל מה שצריך זה טוש מחיק ומכסה שקוף וחלק של קופסת פלסטיק כלשהי (למשל קופסת חומוס). עכשיו אפשר לשחק משחקים כמו איקס עיגול, איש תלוי ועוד, אפשר להכין לוח לכל אחד מבני המשפחה ולשחק טריוויה כאשר כל אחד כותב את התשובה על הלוח שלו ובודקים יחד מי צדק, ואפשר כמובן גם סתם לקשקש בהנאה.


בובת פינגווין
הכי כיף לקחת סתם מיכל אנמי ולהפיח בו קצת רוח חיים. לפעמים זה ממש פשוט ורק צריך קצת דמיון, כמו למשל עם בובת הפינגווין הזו. אנחנו היינו חייבים איזו חיה חורפית שתתאים לאווירה, אבל כמובן שאפשר להיות יצירתיים וליצור גם חיות אחרות.
מה צריך: בקבוקון של תמצית אפייה כלשהי, צמר גפן, נייר לבן קשיח, טושים בצבע שחור וכתום, מספריים ודבק.
מה עושים: דוחסים צמר גפן לתוך הבקבוקון עד שהוא מלא לגמרי. צובעים את הפקק עם הטוש השחור. גוזרים מהנייר עיניים, מקור, כנפיים ורגליים וצובעים אותם בצבעים המתאימים. מדביקים את העיניים והמקור לפקק, את הכנפיים לצידי הבקבוקון ואת הרגליים בתחתית.


צמידים צבעוניים
תכשיטים תוצרת בית הם חגיגה אמיתית שכיף להתקשט בה. את הצמידים האלה ממש קל ליצור וזה אפילו ממכר, אפשר להכין מהם עוד ועוד בלי סוף.
מה צריך: גביע יוגורט ריק, מספריים, רצועת בד צרה וארוכה ודבק בדים.
מה עושים: גוזרים מגביע היוגורט צמידים ברוחב הרצוי. מורחים מעט דבק בקצה רצועת הבד ומצמידים לחלק הפנימי של הצמיד. מלפפים את הרצועה סביב כל הצמיד, מורחים דבק בקצה השני ומדביקים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם :)